„Wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe." Brain Tracy.
STREFA PRZEDSZKOLAKA
W naszym przedszkolu umożliwiamy odpowiednie warunki sprzyjające indywidualizacji w nauczaniu. Stworzyliśmy miejsce, w którym mogą poznawać świat bez pośpiechu i presji. Pracujemy, by zapewnić najmłodszym jak najlepsze możliwości rozwoju, pomóc odkryć ich talenty, umiejętności i zainteresowania oraz rozwinąć ich kreatywność.
-
2,6 -6 lat
Grupy Włochatki Uszatki Puszczyki
Grupy przedszkolne z elementami pedagogiki Montessori i pedagogiki natury – unikalne połączenie dla wszechstronnego rozwoju dziecka! to możliwość odkrywania i poznawania świata w wyjątkowy sposób. Poprzez indywidualne podejście i unikalne doświadczenia, nasze przedszkolaki rozwijają się nie tylko intelektualnie, ale także emocjonalnie, sensorycznie i społecznie
Kameralne grupy, dzięki czemu możemy zachować indywidualne podejście, mieć dużą uważność na potrzeby najmłodszych. Wszystkie grupy są mieszane wiekowo, a to sprzyja kształtowaniu w dzieciach pozytywnych i naturalnych zachowań społecznych. Dzieci uczą się od siebie wzajemnie, przekazują sobie wiedzę, zapraszają do wspólnej zabawy, respektując wzajemne możliwości. Starsze dzieci wcielają się w role przewodników, rozwijają empatię, akceptację i zrozumienie w stosunku do młodszych. Małe dzieci natomiast szybciej uczą się samodzielności, przyspieszony jest ich rozwój intelektualny i społeczny.
-
2,6 – 6 lat
Grupa Płomykówki
Grupa Płomykówki powstała z myślą o stworzeniu miejsca, w którym dzięki kameralnej przestrzeni oraz indywidualnym dostosowaniu materiału, pozwoli dzieciom w sposób harmonijny rozwinąć ich naturalne talenty, ale i pokonać wszelkie trudności. Praca w tej grupie opierać się będzie na indywidualnym planie, który będzie dostosowany do dziecka i jego potrzeb. Zdobywanie wiedzy i umiejętności będzie odbywać się przede wszystkim poprzez ruch i doświadczanie, a także wielozmysłowe poznawanie świata. Uczenie się bowiem to doświadczenie i doznania – wszystko inne to tylko informacja. Pragniemy stworzyć wyjątkową przestrzeń, w której dzieci będą miały miejsce na wyrażanie ale i regulowanie swoich emocji. Są one nierozłączną częścią procesu przyczynowo-skutkowego myślenia.